Salesforce CTI

The Advanced Guide to Salesforce Telephony Integration

Welcome to the complete guide on Salesforce Computer Telephony Integration. Everything you need to know about Salesforce CTI is contained within these few pages. This guide was created to help you understand what it is and how it works. You’ll also learn about the many benefits that come from integrating inbound and outbound calling with Salesforce.

  • What is Salesforce CTI?
  • Best practices to implement Salesforce CTI
  • Using Salesforce CTI to set up Salesforce Call Center
  • What to look for in a vendor
  • The benefits & features you can expect for service, support, and sales teams

Download now

Oops, something isn't right. Please try again.
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
Este campo es obligatorio
requiredFieldMsg

Al enviar tus datos, aceptas que nos pongamos en contacto contigo por teléfono y por correo electrónico para ofrecerte información sobre nuestros productos y servicios de tu interés. Trataremos tus datos según nuestra Política de privacidad.

Illustration of people celebrating.

¡Gracias por tu interés!

Creemos que te puede gustar la Guía avanzada para la integración de telefonía con Salesforce.